środa, 13 marca 2013

Znowu spadł śnieg, jest chłodno, brak słońca... 

Znowu straciłem całą energię do życia, tak mi się nic nie chce... 

Tak bardzo potrzebuję słońca, ciepła, które były już w tym roku przez kilka dni i dały mi kopa do życia :)

Oby ta zima się już skończyła!! 

Chodzę na spacery, lecz nie da się tak wejść gdzieś w las czy gdzieś przez ten śnieg i w dodatku wyubierany to nie daje takiej przyjemności ;/ 

piątek, 08 marca 2013

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Kobiet (także dziewczyn) :]

 

PS. niestety od wczoraj pogorszyła się pogoda i muszę czekać z kolejnymi spacerami ;/ 

Podobno zima ma jeszcze trzymać do końca marca :( a już tak pięknie się zapowiadało...

środa, 06 marca 2013

Od poniedziałku jest piękna pogoda więc codziennie udaje mi się chodzić na spacer, choć na chwilę ale żeby się uwolnić ;)

Dziś także byłem, poszedłem jak zawsze do tego samego lasu tylko dziś głębiej gdzie jest więcej zarośli, bo dawno tam nie byłem i chciałem zobaczyć jak tam teraz jest. Spaceruję tak a tu nagle słyszę, że coś się rusza w zaroślach za moimi plecami, odwracam się lecz nic nie widzę. Wiem, że dawniej bywały tam dziki, więc troszkę się wystraszyłem i nie widziałem czy mam wiać czy co robić ale postanowiłem nie ruszać się i liczyć, że jeśli to faktycznie one to mnie nie zauważą i pójdą dalej a ja później spokojnie odejdę w swoim kierunku. Stałem tak może z minutę i patrzę a tu dwie takie fajne młode sarny przebiegają ;) szkoda, że nie miałem aparatu bo wyszły by fajne fotki, jakieś niecałe 10m ode mnie były ;)

Od jutra ma być pogorszenie pogody, więc pewnie będę musiał znowu przerwać spacery :( Dobrze że przez te kilka dni mogłem odpocząć to troszkę podładowałem akumulatory po zimie ;)

sobota, 02 marca 2013

Na szczęście wszystkie prognozy pogody, które widziałem się myliły co do dzisiejszego dnia. ;) 

Miało być zimno i opady deszczu ze śniegiem i śniegu... ale udało się i było znowu 8-9 stopni, głównie słonecznie i jedynym problemem były częste podmuchy mroźnego wiatru no ale jak można było zmarnować taką pogodę skoro nie wiadomo kiedy będzie lepiej, więc poszedłem do lasu (między drzewami nie było bardzo czuć tego wiatru) i znowu pół godzinki udało mi się bardzo miło pospacerować. Szkoda że nie mogłem iść w moje ulubione miejsce bo gdy się zacząłem zbliżać do niego to zauważyłem że ktoś się tam kręcił to szybko odwróciłem z powrotem by czasami nikomu nie przeszkadzać moją nagością. Jak później usłyszałem to jakiś koleś był drzewo ciąć.

Oby kolejne prognozy pogody zapowiadające nawrót zimy także się myliły i nadeszła prawdziwa i stała wiosna. ;)

piątek, 01 marca 2013

Wczoraj nareszcie doczekałem się wystarczającej pogody by przyjemnie pospacerować. ;) Może jeszcze szału nie było z aurą, no ale 8 stopni słońce i praktycznie bezwietrznie to nie ma co narzekać jak jeszcze wtedy na luty. ;) Jak widać w lesie jeszcze były kupki śniegu ;/


Poszedłem do lasu koło 14:30, szybko rozebrałem się by wreszcie poczuć wolność po tej męczącej mnie zimie. Z godzinę tak spacerowałem, CO ZA ULGA!! Nie mogę się doczekać kolejnego spaceru bo od dziś znowu delikatny powrót zimy ;/ Koło środy ma być kolejna poprawa na kilka dni więc liczę że uda się znowu pospacerować. :) 

 P.S. wybaczcie że na razie są takie nudne wpisy ale chwilowo nic ciekawego na temat moich przeżyć nie mam, lecz jak się zacznie sezon będzie ciekawiej :)

piątek, 22 lutego 2013

W oczekiwaniu na wiosnę, chciałbym pokazać Wam film, który może wiele nie pokazuje wprost, lecz gdy się zagłębi w niego to można zobaczyć sentencję "każdy potrzebuje czasem uciec od życia codziennego, aby uwolnić się na łonie natury".

Mam nadzieję, że film się spodobał i dał Wam do myślenia.

 

p.s. Ileż można czekać na tę wiosnę, wiem że dopiero luty ale tak mi brakuje wiosennych i letnich promieni słonecznych...

piątek, 15 lutego 2013

Ostatnio przeczytałem artykuł, w którym było napisane: "A   przy   okazji   zimy   w   kontekscie   naturyzmu    to     kazdy zdeklarowany    naturysta   czy    nudysta  pewnie zdobyl  sie czy choc   raz   zdobyc   powinien    na   to  by zimowa   aure    poczuc na wlasnej ( nagiej ) skorze ...:)". Byłem ciekawy jak to jest i dziś spróbowałem, głównie było to chyba spowodowane tęsknotą za nagimi spacerami. Jednak to nie jest dla mnie, 2-3 stopnie to jeszcze za chłodno, muszę czekać jak przynajmniej 10 będzie by móc przyjemnie pospacerować. :) 

Może i innym to pasuje, lecz nie mi i jeśli chcesz zaczynać dopiero przygodę z naturyzmem to radzę zaczekać jak będzie cieplej bo będzie o wiele przyjemniej.

Z niecierpliwością czekam kiedy ta wiosna w końcu się pokaże!

czwartek, 14 lutego 2013

Z okazji Walentynek wszystkim zakochanym życzę wiele szczęścia w związku, 

singlom znalezienia drugiej połówki

(lepiej partnera/partnerki a nie flaszki, lecz kto co woli :D ).



13:01, naturysta93 , Pozostałe
Link Dodaj komentarz »

Promuj ten blog
O blogu
Katalogi

Zapraszam także na:
Ciekawszy blog :)
MojeUniformy - blog
Nagi Styl Życia
Nudityzone

Odwiedzin:
PageRank

Skopiuj CSS